Педагог-психологттың аутодеструктивті мінез-құлқықтың алдын-алу жөніндегі жұмыс жоспары
Мектеп жанындағы шағын орталығы бар Қызыларық орта мектебінің Педагог-психологттың аутодеструктивті мінез-құлқықтың алдын-алу жөніндегі жұмыс жоспары 2023-2024 оқу жылы
Педагог -психологттың аутодеструктивті (суицидтік) мінез-құлықтың алдын алу жөніндегі жұмыс жоспары 2023-2024 оқу жылына арналған
№ | Жұмыс мазмұны | Орындалу мерзімі | Кіммен жүргізіледі, бағыттары | ||||||||
І.Әдістемелік -ақпараттық құралдармен қамтамасыз ету | |||||||||||
1. | Жасөспірімдер арасында суицидтік мінез-құлықтың алдын-алу жұмыстары бойынша әдістемелік құжаттар дайындау. | Жыл бойы | - | ||||||||
2. | Жасөспірімдер арасында суицидтік мінез-құлықтың алдын алу мәселелері бойынша ақпараттық-білім саласы бойынша басылымдардын өңдеу,баспадан шығару.(буклет,әдістемелік нұсқау,жадынамалар) | үнемі | - | ||||||||
3. | Жасөспірімдер арасындағы суицидтік мінез-құлыққа тән күйзеліс,жабырқаушылық,өз-өзіне сенімсіздік,өзіндік бағаның төмендегі сияқты қасиеттермен түзету (коррекциялық) жұмысын жасау мақсатында психологиялық тренингтерді әр сыныппен, мұғалімдермен,ата-аналармен жүргізу. | кезінде | Сыныппен,мұғалімдермен,ата-аналармен | ||||||||
4. | Жыл бойы жасалған жұмыстарды сараптау,келесі жылға жоспар құру | мамыр | - | ||||||||
ІІ.Кабинеттік талдау | |||||||||||
1. | Әлеуметтік педагогтан мәліметтер жинау | 1 жарты жылдық 5-қыркүйек-3қазан 2 жарты жылдық 6-31наурыз аралығы | |||||||||
2. | Сынып жетекшілерінен мәліметтер жинау. | Оқушылардың әлеуметтік желілеріндегі парақшаларын талдау:инстаграмм,вк ,тик-ток оқуда тәртібінде өзгерулерді бақылау | |||||||||
3. | Мектеп медбиекесінен мәліметтер жинау. | Д-есебінде тұратын оқушылар тізімі | |||||||||
4. | Мектеп инспекторының мәліметтері | Мектеп инспекторында тіркеуде тұрған отбасылар мен оқушылар тізімі. | |||||||||
ІІІ.Далалық зерттеу,диагностика. | |||||||||||
1. | ЭССЕ «Өмір мен сені жақсы көремін» 5-8 сыныптарымен «Өмір,қымбатсың маған!» 9-11сыныптармен | 1 жарты жылдық 19-30 қыркүйек аралығы 2 жарты жылдық 6-13 наурыз аралығы | Жасөспірімдер арасындағы суицидтік әрекеттердің алдын алу бойынша жұмыс,мазасыздықты зерттеу,стресске төзімділік,білім алушылардың психикалық денсаулығын сақтау және нығайту. | ||||||||
2. | Мектептегі алаңдаушылық деңгейінанықтау(Филлипс) | қыркүйек | 5-сынып | ||||||||
3. | Темперамент анықтау тесті. | қыркүйек | 8-11сыныптармен | ||||||||
4. | «Ағаштағы адамдар» әдістемесі | қыркүйек | 7-8 сыныптармен | ||||||||
5. | Мектеп суреті | қазан | 1-сынып | ||||||||
6. | «Социометрия» | қазан | 5-11сыныптармен | ||||||||
7. | Суицидке бейімділікті зерттеуге арналған сауалнама | қазан | 7-11 сыныптармен | ||||||||
8. | Буллинг бойынша сауалнама | қазан | 7-11сыныптармен | ||||||||
9. | Айзенк әдістемесі Аяқталмаған сөйлемдер | Қараша | 6-11сыныптарымен | ||||||||
10. | Кактус әдістемесі | қараша | 2-4 сыныптармен | ||||||||
11. | «Ағаштағы адамдар» әдістемесі | желтоқсан | 6-11сыныптармен | ||||||||
12. | Баспалдақ әдістемесі | желтоқсан | 2-8 сыныптармен | ||||||||
13. | Зунг әдістемесі | қаңтар | 5-8сыныптармен | ||||||||
14. | Компьютерлік ойындар интернетке тәуелдікті анықтау (С.В.Краснова) | ақпан | |||||||||
15. | «Басса-Даркидің змоциялық тесті» | наурыз | 6-11сыныптармен | ||||||||
16. | Бек шкаласы | сәуір | 8-11сыныптармен | ||||||||
ҮІ. Ағартушылық алдын алу бағыты | |||||||||||
1. | Әлеуметтік педагогпен оқушылар үйлерін аралау,рейд жұмыстары (ДТІЖО,Әлеуметтік педагог,ЮП инспекторы) | Жыл бойы сұраныс бойынша | Оқушылар отбасындағы тұрғын үй-тұрмыстық жағдайларды,моральдық-пихологиялық ахуалды зерттеу. | ||||||||
2. | Бақылау картасы,оқушылардың күнделікті психоэмоциналды жай күйін бақылау күнделікті. (сынып жетекшімен) | Жыл бойы | оқушылармен | ||||||||
3. | Сенім жәшігі мен «Сенім телефоны»жұмысы | Жыл бойы | Оқушылар пед.ұжым Ата-аналар | ||||||||
4. | Профилактикалық мотивациялық бейнероликтер | Жыл бойы | Оқушыларға өмір мен денсаулық адамның басты құндылықтары екенін түсіну. | ||||||||
5. | «Мен және өмірімнің құндылықтары» | Қыркүйек | 10-11сыныптармен | ||||||||
6. | «Аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу» «Буллинг және Кибербуллинг балалардың әлеуметтік желідегі қауіпсіздігін қалай қамтамасыз етемі»? | Қыркүйек | Ата-аналармен | ||||||||
7. | 1-сынып оқушыларына бейімделу семинар сынып жетекшілермен | қыркүйек | Ата-аналармен | ||||||||
8. | 5-сынып оқушыларының бейімделу ерекшеліктері сынып жетекшілерімен | қыркүйек | Ата-аналармен | ||||||||
9. | «Буллинг және кибербуллингтен қалай қорғанамаз? (ДТІЖО,педагог-психологтар,сынып жетекшілер) | қазан | 5-11 сыныптармен | ||||||||
10. | Қорқынышты қалай жеңуге болады? | Қазан | 11-сынып ата-аналарымен | ||||||||
11. | Мектептегі буллинг (ДТІЖО,педагог-психолог) | қазан | Пед.ұжымен | ||||||||
12. | «Буллинг және кибербуллингтен қалай қорғанамыз»? (ДТІЖО,педагог-психолог,сынып жетекшілер) | қазан | 5-11сыныптармен | ||||||||
13. | «Буллинг дегеніміз не?» видеоролик | қазан | Ата-аналармен | ||||||||
14. | «Ғаламтордың зияны» сынып жетекшілермен | қараша | 5-11сынып оқушылары | ||||||||
15. | Жасөпірімдердің жыныстық тиіспеушіліктің алдын алу.(ДТіЖО,педагог-психолог,сынып жетекші,ЮП инспекторы) | қараша | Ата-аналармен | ||||||||
16. | Құқық бұзушылықтың алдын алу (ДТІЖО,педагог-психологттар,сынып жетекшілер,ЮП инспекторы) | Қараша | Пед.ұжым | ||||||||
17. | Айзенк әдістемесі,Аяқталмаған сөйлемдер | Қараша | 6-11сыныптар | ||||||||
18. | «Жасөспірім суицидінің алдын-алу» | желтоқсан | 9-10-11 сынып ата-аналары | ||||||||
19. | «Суицидтік әрекеттердің алдын алу» (ДТЖО ) | желтоқсан | 6-7-8 сынып ата-аналары | ||||||||
20. | «Қыз тәрбиесі» | қаңтар | 7-11 сынып оқушылары | ||||||||
21. | Баланы теледидар және интернет тәуелділігінен қалай қорғауға болады?» | қаңтар | Ата-аналар | ||||||||
22. | Психологтың кеңестері жасөспірімдерге арналған | ақпан | оқушылармен | ||||||||
23. | «Отбасындағы микроклимат және бала тәрбиесі» | ақпан | 5-11 сынып оқушылары | ||||||||
24. | «Жеткіншек жастағы суидцид және оның алдын алу шаралары» | наурыз | Ата-аналар | ||||||||
25. | «Ғаламтардың пайдасы мен зияны» | наурыз | 7-11сынып оқушылары | ||||||||
26. | Мектептегі оқушыларға психикалық денсаулығын және де жағымды психикалық климат сақтауына ағарту жұмыстары | сәуір | Пед.ұжым | ||||||||
27. | «Стреске тұру жолдары» | сәуір | Ата-аналар | ||||||||
28. | Стресстің алдын алу шаралары | мамыр | оқушылармен | ||||||||
29. | Стресстің психологиялық ауқымдығы | мамыр | Пед.ұжым | ||||||||
30. | Емтихан өту кезеңіндегі ата-аналардың көмегі | мамыр | Ата-аналар | ||||||||
Ү.Түзетушілік-дамытушылық бағыт | |||||||||||
1. | 1-ші,5-ші сыныптардағы бейімделу кезеңіндегі жаттығулар мен мойындар. | 1 жартыжылдық | 1-5 сыныптармен өзін өзі бағалау деңгейін,балалар мен жасөпірімдердің әлеуметтік-психологиялық бейімделу деңгейін арттыру. | ||||||||
2. | Аутодеструктвті мінез-құлықты түзету бойынша топтық және жеке сабақтар | 1-жартыжылдық қазан 2-жартыжылдық сәуір | Диагностикалық жұмыстың нәтижелері бойынша оқушылармен жұмыс | ||||||||
3. | Ы.Алтынсарин атындағы ҰБА « Орта білім беру ұйымдарында кәмелетке толмағандар арасында аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу» бағдарламасын жүзеге асыру аясында берілген психокоррекциялық сабақтардан қолдану. №1-11 сабақ 35-45 минут | Қажет болған жағдайда | Диагностикалық жұмыстың нәтижелері бойынша оқушылармен жұмыс | ||||||||
ҮІ. Психологиялық кеңес беру бағыты | |||||||||||
1. | Әлеуметтік-психологиялық -педагогикалық сүймелдеуді ұйымдастыру,балалар мен жасөспірімдердің суицидтік мінез-құлқының алдын алу мәселелері. | Жыл бойы | Оқушы Ата-ата Пед.Ұжым | ||||||||
Күтілетін нәтижелер :
Ұйымдастырылған жұмыс:
-балалардың әлеуметтік және психологиялық қорғауды жүзеге асыру;
-девиантты мінез-құлқы бар балалардың санын азайту; суицидтік әрекеттерден аулақ болу
-балалар мен ата-аналар арасындағы қарым -қатынасты оңтайландыру бойынша жұмысты ұйымдастыру: