Қызыларық орта мектебінің педагог-психологының 2023-2024 оқу жылына арналған жұмыс жоспары
Тамыз
Психологиялық қызметтің жұмысын жоспарлау
Қызметі | Мақсаты | Жауаптылар | Аяқтау нысаны |
Психологиялық қызметтің жылдық жұмыс жоспарын бекіту | Білім беру процесіне қатысушыларды кешенді психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді ұйымдастыру | Психологиялық қызметтің құрамы | Оқу жылына бекітілген жоспар |
Білім беру ұйымының психологиялық қызметтің құрамы туралы бұйрықты бекіту | Нормативтік-құқықтық базаны құру | Хатшы | Білім беру ұйымының психологиялық қызметтің құрамы туралы бұйрық |
Мобильді топтың құрамы туралы бұйрықты бекіту | Нормативтік-құқықтық базаны құру | Хатшы | Мобильді топтың құрамы туралы бұйрық |
«Сенім жәшігі»және жәшікті ашатын құрамды бекіту туралы бұйрықты бекіту. | Нормативтік-құқықтық базаны құру | ДТІЖО | «Сенім жәшігі»және жәшікті ашатын құрамды бекіту туралы бұйрық. |
Р/с№ | Іс-шаралар | Жұмыстың бағыттары | Нысаналы топ | Орындау мерзімі | Орындалу нысаны | Жауаптылар | Орындалуы туралы белгі | ||
1 | Карта толтыру | Оқушылардың психологиялық картасын толтыру | 1-11 сынып оқушылары | Қыркүйек | Анықтама | Педагог-психолог | |||
2 | Суреттік тест | МАД тобы | МАД | Қыркүйек | Хаттама | Педагог-психолог | |||
3 | Керн Йирасек тесті | Адамдардың суреті Сөздер көшірмесі Нүктелер көшірмесі | 1-сынып оқушылары | Қырқүйек | хаттама | Педагог-психолог | |||
4 | диктант | Графикалық диктант | 1-4 сынып оқушылары | Қыркүйек қазан | Анықтама | Педагог-психолог | |||
5 | Сауалнама | Социометрия | 5-11 сынып оқушылары | Қыркүйек | Анықтама | Педагог-психолог | |||
6 | «Менің сыныбым» әдістемесі | Бесінші сынып оқушыларының орта буынға бейімделуі | 5-сынып оқушылары | қазан | Анықтама | Педагог-психолог | |||
7 | Е.Головахи | «Тұлға типтерін анықтау» | 9-11сынып оқушылары | Қазан | Анықтама | Педагог-психолог | |||
8 | Тест | Оқушылардың оқу түрткісінің көрсеткішін анықтау | 7-8-9-10 сынып оқушылары | Қазан | Анықтама | Педагог-психолог | |||
9 | Спилбергер -Ханинің әдістемесі | Спилбергер -Ханинің әдістемесі | 8-9-10-сынып | Қазан | Анықтама | Педагог-психолог | |||
10 | Тест | Өзін-өзі бағалау | 5-9-11 сынып оқушылары | Қазан | Анықтама | Педагог-психолог | |||
11 | Н.Лусканова | «Н.Г.Лусканова» әдістемесі | 5-сынып | Қазан- | Анықтама | Педагог-психолог | |||
12 | Пәнге көз-қарас әдістемесі | «Пәнге көз-қарас әдістемесі» | 9- сынып оқушылары | Қазан | Анықтама | Педагог-психолог | |||
13 | Әдістеме | Е.А. Климов «Дифференциалды диагностикалық әдістеме | 9 -сынып оқушылары | Қазан | Анықтама | Педагог-психолог | |||
14 | Филлипс тесті | Мектептегі алаңдаушылық деңгейін анықтау | 5-8 сынып оқушылары | Қазан | Анықтама | Педагог-психолог | |||
15 | «Кактус» проективтік әдістемесі | Баланың эмоционалдық жағдайын анықтау, агрессияны анықтау. | 2-4 сынып оқушылары | Қазан Наурыз | Анықтама | Педагог-психолог | |||
16 | И.Посашкова әдісі | «Мен ... деп санаймын немесе ...міндеттімін» И.П.Посашкова әдісі | 5-11сынып | Қазан | Анықтама | Педагог-психолог | |||
17 | Тест | Педагогтың дарынды балалармен жұмыс жүргізуге бейімділігін анықтау. | Пед.ұжым | Қараша | Анықтама | Педагог-психолог | |||
18 | Тест | «Оқушының мамандық таңдауында ата- анасының маңызы» | 9-11 сынып оқушылары ата-аналар | қараша | Анықтама | Педагог-психолог | |||
19 | Тест | Бастауыш сынып оқушыларының танымдық процестерін анықтау (зейін, ес, қиял, ойлау т.б) | 2-4 сынып оқушылары | қараша | Анықтама | Педагог-психолог | |||
20 | «Отбасындағы ынтымақтастықты бағалау» әдістемесі | Отбасы мүшелері арасында орын алатын ынтымақтастықты бағалау | 5-11 сынып оқушылары | Қараша | Анықтама | Педагог-психолог | |||
21 | Әдістеме | «Үйшік әдістемесі» | МАД сынып | Қараша | Анықтама | Педагог-психолог | |||
22 | «Ағаш» проективті тест | Тұлғаның эмоциялары, мотивациялық сипаттары, кейбір аспектілері, жасырынып жатқан дүниесін ашуға мүмкіндік береді. | 4-9 сынып оқушылары | Желтоқсан | Анықтама | Педагог-психолог | |||
23 | Сауалнама | Өз темпераментіңіздің басым жағын анықтаңыз (В.М.Банщиков) | Пед.ұжым | Желтоқсан | Анықтама | Педагог-психолог | |||
24 | Сауалнама | Жасөспірімдер арасында бопсалау фактілерін анықтау мақсатында жұмыс жүргізу | 7-11 сынып оқушылары | Желтоқсан | Анықтама | Педагог-психолог | |||
25 | Сауалнама | 5-сынып оқушыларының оқу үдерісіне бейімделуін анықтау | 5 сынып оқушылары | желтоқсан | Анықтама | Педагог-психолог | |||
26 | Спилбергер-Ханиннің әдістемесі | Ситуациялық қобалжу мен тұлғалық қобалжу деңгейін анықтау | 11 сынып оқушылары | Қаңтар | Анықтама | Педагог-психолог | |||
27 | Сауалнама | Педагогикалық жағдаят шешу | Пед.ұжым | Қаңтар | Анықтама | Педагог-психолог | |||
28 | Тест | «Сіз өз денсаулығыңыздың қамын ойлайсыз ба?» | 4-11 сынып оқушылары | Қаңтар | Анықтама | Педагог-психолог Мектеп медбикесі | |||
29 | «Пәнге көзқарас» әдістемесі | Оқушылардың оқытылатын пәндеріне деген көзқарасын анықтау. | 4-5-сынып оқушылары | Қаңтар | Анықтама | Педагог-психолог | |||
30 | Қызығушылық картасы /Голомшток/ | Оқушылардың бейімділігі мен қызығушылықтарын анықтау. | 9-сынып оқушылары | Қаңтар | Анықтама | Педагог-психолог | |||
31 | Ховард тесті | Балалардың стресске ұшырау жиілігін анықтау | 8-11 сынып оқушылары | Ақпан | Анықтама | Педагог-психолог | |||
32 | «Баланы ата- ана тәрбиелейді. Ата- ананы кім тәрбиелейді?» сауалнама | Отбасындағы балаға деген ата-ананың қатынасының стилін анықтау | Ата- аналар | Ақпан | Анықтама | Педагог-психолог | |||
33 | Кәсіби бейімділік | Мамандыққа таңдауға дайындығын анықтау | 9-11сынып оқушылары | Ақпан | Анықтама | Педагог-психолог | |||
34 | Сіздің адамдар мен қарым- қатынас жасауға бейімділігіңіз Тест | Адамдармен қарым-қатынас жасау бейімділігін анықтау | Пед.ұжым | Ақпан | Анықтама | Педагог-психолог | |||
35 | «Үйшік» әдістемесі | Баланың зейінінің ырықтылығын және кеңістікті қабылдауының қалыптасу деңгейін зерттеу | 1-сынып оқушылары | Наурыз | Анықтама | Педагог-психолог | |||
36 | Сауалнама | «Ұстаз бен ата-ана арасындағы қарым-қатынасын анықтау» | 7-8 сынып ата-аналары | Наурыз | Анықтама | Педагог-психолог | |||
37 | «Отбасы суреті» әдістемесі | Отбасында қалыптасқан қарым-қатынас ерекшеліктерін анықтау | 1-4 сынып оқушылары | Наурыз | Анықтама | Педагог-психолог | |||
38 | Бейімділік картасы, «Мен қаладым» саралаушы диагностикалық сұрақнамасы /Е.А.Климов | Тұлғаның қызығушылығын, қабілетін айқындау. | 9-сынып оқушылары | Сәуір | Анықтама | Педагог-психолог | |||
39 | Сауалнама | «Мамандық туралы хабардылығың» | 11 сынып оқушылары | Сәуір | Анықтама | Педагог-психолог | |||
40 | Сауалнама | Тұлғалық сауалнама СБА/суицидке бағыттылықты анықтау | 5-11 сынып оқушылары | Сәуір | Анықтама | Педагог-психолог | |||
41 | «Аяқталмаған сөйлемдер» әдістемесі | «Мен өзімді ұнатамын, себебі ...» сөйлемді аяқтау. | 8-11 сынып оқушылары | Сәуір | Анықтама | Педагог-психолог | |||
ІІ.Түзету-дамыту бағыты | |||||||||
1 | Тренинг | Бірінші сынып оқушыларын мектеп өміріне бейімделуіне психологиялық сабақ: 1.«Кел танысайық» тренингі 2.«Алақай мен оқушымын» тренингі 3. «Біздің сынып-бұл біз» тринингі 4. «Мектептегі көңіл-күй» тренингі | 1-сынып | Тоқсанына 1 рет | Хаттама | Педагог-психолог | |||
2 | Тренинг | Бесінші сынып оқушыларын бастауыш буыннан орта буынға өту кезіндегі бейімделуіне психологиялық сабақ: 1.«Бірінші рет 5 сыныпқа » тренингі 2. «Менің мектептегі сезімім» тренингі 3. «Мен өзімді мақтай аламын» тренингі 4. «Реніштен арылу» тренингі | 5-сынып | Тоқсанына 1 рет | Хаттама | Педагог-психолог | |||
3 | Тренинг | Мектеп бітіруші 11 сынып оқушыларын ҰБТ-ға және мамандық таңдауға педагогикалық-психологиялық бағытта психологиялық сабақ: 1.«ҰБТ дегеніміз не және оның мен үшін маңыздылығы қандай?» 2. «Кәсіптік бағдар: Кім болғым келеді?» тренингі 3. «Емтихан кезіндегі стресстен қалай арыламыз?» тренингі 4.«Толеранттылық (төзімділік) деген не?» тренингі |
| Тоқсанына 1 рет | Хаттама | Педагог-психолог | |||
4 | Жаттығу | «Суретті аяқтада, жалғастыр» | Қиын және ерекше назардағы оқушылар | Қазан | Анықтама | Педагог-психолог | |||
5 | Жаттығу | «Менің ерекшелігім» «Ақ парақтың екі бөлігі» Қарым-қатынасты нығайту | Дарынды оқушылар | Қазан | Анықтама | Педагог-психолог | |||
6 | Тренинг | «Пікірталас –жанжал емес» | 6 сынып | Қазан | Хаттама | Педагог-психолог | |||
7 | Тренинг | «Мен өзімді мақтай аламын» | 4 сынып | Қазан | Хаттама | Педагог-психолог | |||
8 | Тренинг | «Қауіпті жағдайлар. Сыпайы бас тарту» | 3 сынып | Қараша | Хаттама | Педагог-психолог | |||
9 | Тренинг | «Мен ғажаппын» | жас мамандар | Желтоқсан | Хаттама | Педагог-психолог | |||
10 | Тренинг | «Күйзелістен қалай арылуға болады?» | 8-9 сынып | Желтоқсан | Хаттама | Педагог-психолог | |||
11 | Тренинг | «Ашу-ыза билегенде не істеу керек?» | 10 сынып | Желтоқсан | Хаттама | Педагог-психолог | |||
12 | Тренинг-жаттығулар | Педагогтың кәсіби- тұлғалық ерекшеліктерін және эмоционалды- еріктік аймағын психологиялық түзету | Пед.ұжым | Қаңтар | Анықтама | Педагог-психолог | |||
13 | Жаттығулар | Қарым-қатынасты нығайтуға арналған жаттығулар | 7-11 сынып | Қаңтар | Анықтама | Педагог-психолог | |||
14 | Тренинг | Бастауыш сынып оқушыларының танымдық процестерін түзету- дамыту жаттығулары | 2-4 сынып | Қаңтар | Анықтама | Педагог-психолог | |||
15 | Тренинг | «Өтініш және менің оған деген қарым-қатынасым» | 7 сынып | Ақпан | Анықтама | Педагог-психолог | |||
16 | Дөңгелек үстел | 5-11 сынып қыздарымен кездесу | 5-11 сынып | Ақпан | Анықтама | Педагог-психолог | |||
17 | Тренинг | «Менің құқықтарым» | 9 сынып | Ақпан | Анықтама | Педагог-психолог | |||
18 | Тренинг элементтері бар жаттығулар | «Бала тәрбиесіндегі біздің қателіктеріміз» | ата- аналармен | Наурыз | Анықтама | Педагог-психолог | |||
19 | Тренинг-жаттығулар | «Жеткіншектер кезінде туындайтын қиындықтар» | 5-8сынып пед.ұжым | Наурыз | Анықтама | Педагог-психолог | |||
20 | Жаттығу | «Жанұя бақыты» | 5-10 сынып Ата-аналар | Наурыз | Анықтама | Педагог-психолог | |||
21 | Тренинг-жаттығу | 5-сынып оқушыларымен түзету-дамыту жұмыстары «Біздің мұғалімдеріміз!» | 4-5 сынып | Наурыз | Анықтама | Педагог-психолог | |||
22 | дөңгелек үстел | «Қазіргі жастардың өмірлік басымдықтары» | 9-11 сынып | Сәуір | Анықтама | Педагог-психолог | |||
23 | Тренинг | «Қиын жағдайлардан не үйреніміз?» | 10 сынып | Сәуір | Анықтама | Педагог-психолог | |||
24 | Тренинг | «Менің болашақ мамандығым» | 9 сынып | Мамыр | Анықтама | Педагог-психолог | |||
III.Профилактика және психологиялық ағартушылық | |||||||||
1 | «Сенім жәшігінің жұмысы» | Профилактикалық жұмыстар | Оқушы, мұғалім, ата-ана | Жыл бойы | Анықтама | Алқалы органның бірлескен жұмысы | |||
2 | «Келеңсіз жағдайдың себептері мен ерекшеліктері» | Баяндама слайд | 1-11 сынып ата- аналары/мұғалімдер | Қыркүйек | Анықтама | Педагог-психолог | |||
3 | «Буллинг және кибербуллинг» алдын алу | Баяндама слайд | 5-11 сыныптар | Қыркүйек | Анықтама | Педагог-психолог ДТІЖО | |||
4 | Жас маманның сандықшасына жадынама | Жадынама | Жас маман | Қыркүйек | Анықтама | Педагог-психолог | |||
5 | «Менің күн тәртібім», «Менің емтихан туралы түсінігім» | Әңгімелесу, Эссе | 11 сыныптар | Қыркүйек | Анықтама | Педагог-психолог | |||
6 | Қорытынды емтиханға психологиялық дайындық «Емтихан кезіндегі стресстен қалай арыламыз?» | Тренинг сабақ | 11-сынып | Қазан | Анықтама | Педагог-психолог | |||
7 | 5-сынып оқушыларымен алдын алу және ағату жұмыстары «5-сынып дегеніміз не?» | Тренинг жаттығу | 5-сынып | Қазан | Анықтама | Педагог-психолог | |||
8 | «Мен өмірді таңдаймын» | Семинар-тренинг | 9-11 сынып | Қазан | Анықтама | Педагог-психолог | |||
9 | «Оқушылардың бойындағы күйзеліс, үрей, агрессияның алдын алу және өзін- өзі ұстауға, өзіне сенімділігін арттыру» | Тренинг элементтері бар жаттығулар | 1-11 сыныптар | Қараша | Анықтама | Педагог-психолог | |||
10 | «Өмір және оның мәні» | Тренинг элементтері бар жаттығулар | 1-11 сыныптар | Қараша | Анықтама | Педагог-психолог | |||
11 | «Мамандық – өмір таңдауы» | Тренинг-жаттығу | 9-сынып | Желтоқсан | Анықтама | Педагог-психолог | |||
12 | Мен өмірді сүйемін! Өмір сен қымбатсың маған! | Тренинг элементтері бар жаттығулар | 7-11 сыныптар | Желтоқсан | Анықтама | Педагог-психолог | |||
13 | «Спид»-ғасыр дерті.ЖИТС-нің жұғу көздері. | Дөңгелек үстел | 7-11 сыныптар | Желтоқсан | Анықтама | Педагог-психолог Мектеп медбикесі | |||
14 | «Дарынды балалардың ерекшеліктері» | Баяндама | Ата-аналар 1-11 сыныптар | Желтоқсан | Анықтама | Педагог-психолог | |||
15 | «Мен және менің қорқынышым» | Тренингтік жаттығулар | 9-11 сыныптар | Қаңтар | Анықтама | Педагог-психолог | |||
16 | «Тұрмыстық зорлық-зомбылықсыз Қазақстан» | Тренинг | 7-11 сынып | Қаңтар | Анықтама | Педагог-психолог | |||
17 | Мен мамандық әлеміндемін | тренинг | 11 сыныптар | Ақпан | Анықтама | Педагог-психолог | |||
18 | Кәсіптік бағыт бағдар бойынша психологиялық алдын алу және ағарту | Тренинг – сабақтар | 9 сынып | Наурыз | Анықтама | Педагог-психолог | |||
19 | «Әлеуметтік желілердің зияны» | Баяндама | 5-11 сыныптар | Наурыз | Анықтама | Педагог-психолог ДТІЖО | |||
20 | Педагогтармен ағарту және алдын алу жұмысы «Ұстаздық еткен жалықпас» | Дөңгелек үстел | Мұғалімдер | Сәуір | Анықтама | Педагог-психолог | |||
21 | «Туберкулез» және онымен күрес | Дөңгелек үстел | 4-11 сыныптар | Сәуір | Анықтама | Педагог-псих. Мектеп медбикесі | |||
22 | «Емтихан кезінде өзін- өзі ұстай білу ережесі» | Ережемен таныстыру | 11 сыныптар | Мамыр | Анықтама | Педагог-психолог | |||
23 | «Менің болашақ мамандығым» | Дөңгелек үстел | 9 сынып | Мамыр | Анықтама | Педагог-психолог | |||
24 | Емтихан өту кезіндегі ата-аналардың көмегі | Ағартушылық жұмыс | Ата-аналар | Мамыр | Анықтама | Педагог-психолог | |||
25 | Оқушылардың үйлерін аралау, рейд жұмыстары | Профилактикалық жұмыстар | 1-11 сынып | Жыл бойы | Анықтама | Педагог-психолог ДТІЖО Әлеуметтік педагог | |||
ІҮ.Кеңес беру | |||||||||
1 | Педагогттерге оқушыларды мазасызданудан арылту бойынша кеңес беру | Кеңес беру | Педагогттерге | Қыркүйек Қараша | Кеңес беру журналы | Педагог-психолог | |||
2 | «1 сынып оқушыларының мектепте оқуға бейімделуі» бойынша кеңес беру | Кеңес беру | 1-сынып ата-аналары | Қазан | Кеңес беру журналы | Педагог-психолог | |||
3. | 5-сыныптың бейімделуі бойынша кеңес беру | Кеңес беру | 5-сынып ата-аналары | Қазан | Кеңес беру журналы | Педагог-психолог | |||
4 | Сынып жетекшілерге диагностика нәтижесі бойынша кеңес беру | Кеңес беру | Сынып жетекшілер | Қараша-желтоқсан | Кеңес беру журналы | Педагог-психолог | |||
5 | Қауіпті топтағы балаларға диагностикалық нәтижесі бойынша кеңес беру | Кеңес беру | Қауіпті топтағы балалармен | Жыл бойы | Кеңес беру журналы | Педагог-психолог | |||
6 | Ата-аналарға балалардың қорқыныш үрей сезімінен арылту бойынша психологиялық кеңес беру | Кеңес беру | Ата-аналарға 1-11сынып | Қараша | Кеңес беру журналы | Педагог-психолог | |||
7 | «Кәсіптік бағдар беру» | Кеңес беру | 9-сынып ата-аналарға | Қыркүйек қараша | Кеңес беру журналы | Педагог-психолог | |||
8 | Жас мамандар туралы мәлімет | Кеңес беру | Мұғалімдер | Жыл бойы | Педагог-психолог | ||||
9 | «Гигеналық тазалық» | Кеңес беру | 1-11сынып | Қыркүйек | Кеңес беру журналы | Педагог-психолог Мектеп медбикесі | |||
10 | 11 сынып оқушылармен қорытынды емтиханға дайындық жұмыстары | Кеңес беру | 11-сынып | Наурыз мамыр | Кеңес беру журналы | Педагог-психолог | |||
10 | Жалпы мектепішілік ата- аналар жиналысы «Жазғы демалысымызды қалай өткіземіз? | Кеңес беру | Ата-аналар | мамыр | Кеңес беру журналы | Педагог-психолог | |||
Ү.Ұйымдастыру,әдістемелік жұмыс | |||||||||
1 | Психологиялық қызмет бойынша жыл бойы жүргізілетін зерттеу | Келісім шарт 1-11сынып ата-аналары | Қыркүйек | Педагог-психолог | Педагог-психолог | ||||
2 | Оқушылардың үйлеріне бару әлеуметтік педагогпен | Акт толтыру | Жыл бойы | Педагог-психолог | Педагог-психолог | ||||
3 | Оқушылардың интернетке тәуелдіктің алдын алу жұмыстары | 1-11сыныптар | Ай сайын | Педагог-психолог | Педагог-психолог | ||||
ҮІ .Жыл бойынша психологиялық қызмет туралы талдамалар | |||||||||
1 | Мектеп психологының атқарылған жұмыстарының есебі | Есеп беру | 0-11 сынып | Аудандық ББ | Педагог-психолог | ||||
2 | Оқушылардың аутодеструктивті мінез-құлқының,құқық бұзушылықтыңтардың алдын алу бойынша,салауатты өмір салтын насихаттау бойынша жүргізілген жұмыстар | Есеп беру | 0-11 сынып | Аудандық ББ | Педагог-психолог | ||||
3 | Қауіпті сайттарға кірудің алдын алу, сенім поштасы, тәуекел тобындағы оқушылар бойынша психологтың сандық мәліметі | Есеп беру | 0-11 сынып | Ай сайын | Педагог-психолог | ||||
4 | Психологиялық қызметтің жылдық аналитикалық талдау есебі | Есеп беру | Психолог | Мамыр | Педагог-психолог |