Ата-аналарға арналған жадынама » Жетісу облысы Көксу ауданы Қызыларық орта мектебі
Жетісу облысы білім басқармасының Көксу ауданы бойынша білім бөлімінің
"Мектеп жанындағы шағын орталығы бар Қызыларық орта мектебі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(7283) 83-30-16
Есепші бөлімі:
+7(7283) 83-30-16
Нашар көрушілер
нұсқасы
09
январь
2024

Ата-аналарға арналған жадынама

Ата-аналарға арналған жадынама
 "Баланың психологиялық қауіпсіздігін қалай қамтамасыз ету керек"

Баланың толыққанды дамуының, оның психологиялық денсаулығын сақтау мен нығайтудың маңызды шарты психологиялық қауіпсіздік болып табылады.
 Психологиялық жайлылық жағдайларын жасау (қоршаған орта балаға травматикалық емес, дамушы әсер еткен кезде) "психологиялық қауіпсіздік"деп аталды. Бұл жағдайда баланың психикалық денсаулығына ішкі және сыртқы қауіптер жеткілікті түрде көрінеді.
 Баланың психологиялық қауіпсіздігіне төнетін қауіптің негізгі көздерін білу керек және оларды мүмкіндігінше жою керек. Баланың психологиялық қауіпсіздігіне қауіп төндіретін көздерді шартты түрде екі топқа бөлуге болады: сыртқы және ішкі.
 Сыртқы көздер:
 I. Физикалық:
 1. Қолайсыз ауа райы жағдайлары
 2. Қатаюдың мәнін жете бағаламау, баланың таза ауада болуын қысқарту
 3. Тамақтанудың ұтымсыздығы мен тапшылығы, оның монотондылығы және нашар ұйымдастырылуы
 4. Үй-жайларды күтіп ұстауға қойылатын гигиеналық талаптарды сақтамау және бірінші кезекте желдету режимінің болмауы
 5. Ойыншықтарға қол жетімділігі шектеулі болған кезде баланың қоршаған ортаға деген дұшпандығы, кеңістіктің түсі мен жарық дизайны ойластырылмаған; табиғи қозғалыс қажеттілігін жүзеге асыру үшін қажетті жағдайлар жоқ; баланың қауіпсіздігі туралы жалған уайымнан туындаған негізсіз тыйымдар бар.
 II. Әлеуметтік:
 1. Балаларды манипуляциялау, жеке тұлғаның оң дамуына айтарлықтай зиян келтіреді. Бұл ересектер бала үшін бәрін жасауға тырысады, осылайша оны шешім қабылдауда да, іс-әрекетте де Тәуелсіздік пен бастамадан айырады.
 2. Балалардың басқа балалармен, ата-аналармен, басқа ересектермен тұлғааралық қарым-қатынасы. Балалар қоғамдастығы, ата - аналар қандай да бір себептермен баланы қабылдамауы мүмкін (мысалы, ол күткен жоқ). Дөрекілік пен қатыгездік көрінуі мүмкін. Нәтижесінде, қабылданбаған балалар микросоциумда дезориентация сезімін дамытады.
 3. Интеллектуалды-физикалық және психоэмоционалды шамадан тыс жүктеме, балалар өмірінің иррационалды емес режиміне байланысты, күнделікті өмірдің монотондылығы.
 4. Байланысты дұрыс ұйымдастырмау. Авторитарлық стильдің басым болуы, ересектердің балаға деген қызығушылығының болмауы.
 5. Бала қоғамында, отбасында оның мінез-құлқын реттейтін балаға түсінікті ережелердің болмауы.
 Ішкі көздер:
 1. Отбасындағы дұрыс емес тәрбие нәтижесінде қалыптасқан теріс мінез-құлық әдеттері. Нәтижесінде баланы балалар мен ересектер саналы түрде қабылдамайды.
 2. Баланың басқа балалардың сәтсіздіктері аясында хабардар болуы. Бұл кемшілік кешенінің қалыптасуына және мысалы, қызғаныш сияқты жағымсыз сезімнің пайда болуына ықпал етеді.
 3. Автономияның болмауы. Ересек адамға тікелей тәуелділік, ол өздігінен әрекет ету керек болғанда дәрменсіздік сезімін тудырады.
 4. Баланың жеке-жеке ерекшеліктері,мысалы, қалыптасқан (ересектердің көмегінсіз) қорқыныш немесе үнемі назарда болу әдеті. Психологиялық қауіпсіздігі бұзылған баланың стресстік жағдайының белгілері келесі симптомдарда көрінуі мүмкін:
 * ұйықтап жатқан қиындықтар мен тыныш ұйқы;
 * жақында оны шаршатпаған жүктемеден кейінгі шаршау;
 * себепсіз жанасу, жылау немесе, керісінше, агрессивтіліктің жоғарылауы;
 * ұмытшақтықта, абайсызда;
 * мазасыздық пен тыныштықта;
 * өзіне деген сенімділік болмаған кезде, бұл баланың ересектерден мақұлдауды жиі іздейтіндігінде, олар сөзбе-сөз басылады;
 * қыңырлықтың көрінісінде;
 * ол үнемі тырнақтарын тістеп, саусағын сорып немесе бірдеңе шайнап, тым ашкөз, тамақты жұтып, Мұқият жейді (кейде, керісінше, тәбеттің тұрақты бұзылуы байқалады);
 • қр қорқып, контактілер, ұмтылуға журналда ассоциация, бас тарту қатысуға ойындар құрдастарының (жиі бала бесцельно бродит емес, мемлекет меншігіндегі өзіне сабақ);
 * иықтың бұралуы, басын шайқау, қолды шайқау;
 * дене салмағының төмендеуі немесе, керісінше, семіздік белгілері пайда бола бастайды;
 * мазасыздықтың жоғарылауы;
 * бұрын байқалмаған күндізгі және түнгі зәр ұстамау және басқа да құбылыстар.

Жоғарыда аталған барлық белгілер баланың психоэмоционалды күйзеліс жағдайында екенін, егер олар бұрын байқалмаса ғана көрсетеді

Похожие публикации:

26 январь 2024 Келеңсіз сайттар
11 сентябрь 2023 Педагогтарға кеңес
03 октябрь 2023 Біле жүріңіз!
Прокомментировать
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив